Padangų paieška Dealer Finder

E-Balance

Naujoji Toyo Tires technologija E-Balance taikoma komercinių krovininių automobilių padangų gamyboje, ji gerina pagrindines efektyvumo savybes ir jų tarpusavio suderinamumą. Šios savybės – tai padangų naudojimo laikas, nevienodas atsparumas dilimui, patvarumas ir degalų sąnaudos. Visi šie patobulinimai padeda sumažinti automobilių parko eksploatavimo sąnaudas, be to, E-Balance padangos mažiau kenkia aplinkai.

Tiesą sakant, su E-Balance sukurtos M137, M154 ir M657 technologijos buvo pripažintos kaip pasitvirtinusios remiantis JAV Aplinkos apsaugos agentūros (EPA) programa SmartWay.

Naujosios E-Balance technologijos apima protektoriaus profilio išsaugojimo, padangos borto stiprinamojo profilio išsaugojimo, bendro modeliavimo patobulinimus siekiant užtikrinti optimalią padangų konstrukciją.

Protektoriaus profilio išsaugojimas

Padangos, kurios gaminamos taikant E-Balance technologiją, geriau išlaiko protektoriaus profilį, todėl joms reikia mažiau priežiūros, palyginti su įprastomis padangomis. Plokštesnis protektoriaus spindulys leidžia optimizuoti padangos pėdsaką, todėl padangos dyla tolygiai, atsiranda mažiau nevienodai nudilusių vietų, padangos ilgiau naudojamos. Įtampiai ties padangos kraštu sumažėja maždaug 30 proc., tai taip pat padeda ilgiau išsaugoti protektoriaus profilį.


Transporto priemonės darbo modeliavimas

Mėlynas krovininis automobilis: su E-Balance technologija
Raudonas krovininis automobilis: be E-Balance technologijos
Padangos su E-Balance technologija pasižymi geresniu valdymo efektyvumu, nei padangos be E-Balance technologijos.
V: esant 40 km/h greičiui posūkio kampas yra 90°

e-balance simulation

Padangos borto stiprinamojo profilio išsaugojimas

 

Padangos, pagamintos taikant E-Balance technologiją, turi standesnę borto stiprinamąją dalį, todėl padangos borto stiprinamasis profilis išsaugomas geriau. Tai sumažina netolygų dėvėjimąsi ir pagerina patvarumą. Padangos borto stiprinamosios zonos profilis išsaugomas ir po priežiūros darbų. Didesnis borto stiprinamosios dalies standumas pasiekiamas naudojant didelio standumo borto stiprinamosios dalies pagrindą, kuris vėliau aptraukiamas didelio standumo guma. Borto stiprinamosios dalies užpildo zonoje naudojama guma, kurioje lėtai kaupiasi šiluma. Įtampis prie užlenkto krašto sluoksnio sumažinamas apie 20 proc., palyginti su įprastomis padangomis.

bead profile

Modeliavimas

E-Balance naudojamos keturios modeliavimo technologijos. Netolygus padangų susidėvėjimas, padangos profilio pokyčiai, protektoriaus rašto keliamas triukšmas ir transporto priemonės manevravimo veiksmai. Visos šios sritys yra kruopščiai analizuojamos siekiant išsiaiškinti, kaip jos veikia viena kitą. 

Naujoji modeliavimo technologija leidžia daug tiksliau optimizuoti padangos konstrukciją, nei tai buvo įmanoma anksčiau.

simulation
rolling resistence